Is een PIM-systeem voor u de juiste investering?

Ontvang een indicatie van hoe een PIM-investering in uw bedrijf eruit kan zien.

Zullen we samen kijken naar uw investering?

Een PIM-systeem is een investering in uw bedrijf.

Het geeft u meer controle over uw gegevens, voorkomt inefficiënte workflows en kan u veel onnodig handwerk besparen.

Maar hoeveel moet u investeren in een PIM-oplossing voordat u ervan kunt profiteren? 

Dat zien we in een prijsindicatie. Hier kijken we naar factoren zoals SKU's, productbeschrijvingen en -categorieën, en laten we voorbeelden zien van hoe een PIM-investering er bij vergelijkbare bedrijven uitziet.

Vul het formulier in om een prijsindicatie te ontvangen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. 

 

Meer dan 4000 bedrijven maken al gebruik van DynamicWeb

Wereldwijde b2B eCommerce met DynamicWeb PIM

Met de nieuwe DynamicWeb B2B e-commerce en PIM oplossing kan Ambu lokale bedrijfsprocessen verbeteren en het risico op handmatige fouten verminderen. 

De productcatalogus is gestructureerd volgens medisch beroep en expertise, waardoor het voor ziekenhuizen en reddingsdiensten veel sneller en eenvoudiger is om door de catalogus te navigeren en de exacte producten te bestellen die zij nodig hebben. 

Naast afbeeldingen en hotspots om gedetailleerde productfuncties weer te geven, wordt het product verrijkt met demovideo's, technische specificaties, relevante klinische studies, reserveonderdelen, downloads en gerelateerde producten. Allemaal onderhouden in DynamicWeb PIM. 

Toi-Toys voegt met DynamicWeb razendsnel op grote schaal productspecificaties toe

Nu kan Toi-Toys efficiënt en snel nieuwe productinformatie aan hun producten toevoegen. Daardoor blijft de organisatie niet alleen voldoen aan de wet- en regelgeving, maar ondersteunt het retailers ook beter bij zowel de positionering als de verkoop. Namens het bedrijf deelt Bart Daams zijn ervaring met het platform van DynamicWeb. 

Een esthetische webshop om klanten te inspireren en informeren

De website zorgt voor de meeste leads voor Ege Carpets. In slechts drie maanden genereerde de nieuwe website meer dan 1600 relevante leads voor de verkoopafdeling. Daarnaast is het klantenbestand van Ege Carpets met 6% gestegen. 

Een van de belangrijkste KPI's voor de nieuwe website is het verhogen van de bestellingen van fysieke samples. In slechts vier maanden tijd steeg het aantal klikken naar die specifieke site met 250%. 

Contacteer ons

Heeft u vragen of wilt u een demo op maat?

 

Downloads

Toegang tot gratis kennis en inspiratie.

 

On-demand webinars

Bekijk eerdere webinar opnames.