E-commerce ERP-oplossingen voor Microsoft D365 Finance and Operations (AX)
Met Dynamicweb e-commerce en Microsoft D365 Finance and Operations kunt u consistente shopping-ervaringen bieden via verschillende kanalen en apparaten.
B2B and B2C e-commerce mogelijkheden voor Finance & Operations
Klantervaringen
- Klantportaal via alle online kanalen die 24/7 realtime beschikbaar is
- Klantspecifieke catalogi, prijzen en voorwaarden
- Datagedreven personalisatie voor verbeterde upselling en cross-selling
Bedrijfsproces Optimalisatie
- Integratie met Dynamics 365 (AX) cloud of on-premises
- Self-service met overzicht bestellingen, bijbestellingen en retouren
- Toon klantspecifieke prijzen en kortingen met Dynamics 365 (AX)
Groeifactoren
- Beheer meerdere B2B- en B2C-winkels vanaf één platform
- Meertalig, valuta, betalingen en belastingen
- Verhoog omzet met upselling en cross-selling
Meer dan een connector. Meer dan een winkelwagen
Dynamicweb brengt geïntegreerde e-commerce naar Dynamics 365 met een krachtig platform. Dynamicweb ondersteunt onder andere wereldwijde verkoop, B2B en B2C, segmentatie, verlaten winkelwagens en content personalisatie.
Download whitepaper: 7 sleutels om de best mogelijke online klantervaring te creeëren.
Flexibele en uitbreidbare integratie
Dynamicweb’s verbinding met Dynamics 365 maakt flexibiliteit mogelijk terwijl de prestaties van Dynamics 365 worden behouden. Uw online klanten hebben real-time toegang tot de voorraad, historische orders en accountbeheer terwijl uw kantoorpersoneel zonder vertragingen toegang heeft tot Dynamics 365.
Download white paper: Bereik operationele efficiëntie door uw e-commerce te integreren met het ERP.
Integreer uw e-commerce met D365 Finance & Operations
Behaal operationele efficiëntie en verhoog uw omzet door uw e-commerce met D365 Finance & Operations te integreren. Deze white paper behandelt zowel Return on Investment (ROI) scenario’s als welk type integratie het beste is in verschillende omstandigheden.
Verrijk ERP data zoals nooit tevoren
Met Dynamicweb’s PIM kunt u nu eenvoudig productdata verrijken. Dat kan niet alleen in meerdere talen, maar ook met vele soorten media. Bovendien kunt u data verrijken met zoveel productvelden als u maar nodig heeft. Lever deze verbeterde content aan verkopers, dealers en klanten op vele nieuwe manieren.
Profiteer van Dynamics 365 data als nooit tevoren
Met Dynamicweb kan uw marketingteam klanten segmenteren door ERP klantinformatie (gekochte producten, orderdata, contactgegevens) en on-site gedrag (bekeken pagina’s en producten, favorieten, bezoektijden) te combineren om een zeer gerichte lijst op te stellen. Deze klanten kunnen automatisch worden gemaild met de ingebouwde drip-campagnefunctie.
Real-time selfservice
Als selfservice klantenservice is, ondersteunt het Dynamicweb platform uw klanten terwijl u uw activiteiten stroomlijnt. Onze real-time integratie betekent namelijk dat uw klanten zichzelf 24/7 kunnen helpen. Zij kunnen niet alleen transacties afhandelen, maar ook RMA aanvragen op een intelligente manier plaatsen. Bovendien is het mogelijk om historische bestellingen te bekijken, bestellingen opnieuw te plaatsen en facturen online te betalen.
Download white paper: 7 sleutels tot het creëren van de beste online klantervaring