Eva Solo

Wereldwijde Eva Solo maakt haar toekomst veilig met internationale merkwinkel i Swift

Een wereldwijd erkend merk met innovatieve designproducten, actief in meer dan 50 landen, onthult een dynamisch internationaal merkwinkelplatform voor inspirerende aankopen en naadloze webshop transacties.

Eva Solo is een Deens familiebedrijf, nu in de vierde generatie, toegewijd aan het ontwikkelen en verkopen van innovatieve en functionele producten voor in huis. Oorspronkelijk stond Eva Solo bekend om keukenapparatuur, maar tegenwoordig levert het bedrijf kwaliteitsproducten voor het hele huis.

The Challenge

Online inspiratiebron en webshop

De wereldwijde impact van Eva Solo en de reis naar een naadloze merkwinkelervaring.

Eva Solo is een erkend merk waarvan de producten in meer dan 50 landen worden verkocht. Talloze mensen gebruiken de bekroonde designproducten van het bedrijf elke dag, in de keuken of elders in huis. Eva Solo wilde een platform dat kon fungeren als een sterke internationale merkwinkel. De website is bedoeld als inspiratiebron, zodat bezoekers hun aankopen kunnen voorbereiden bij de vele winkeliers die Eva Solo producten aanbieden. Tegelijkertijd wilden ze ervoor zorgen dat het voor consumenten gemakkelijk was om directe aankopen te doen via de webshop.

The Solution

Branding en e-commerce vereisen een solide platform

Functionaliteit op maat, visuele aantrekkingskracht en budgetvriendelijke flexibiliteit.

De nieuwe website van Eva Solo is gebouwd op een standaard DynamicWeb oplossing. De minimaal aangepaste oplossing bood een ideale combinatie van betrouwbare functionaliteit en een op maat gemaakt, visueel aantrekkelijk ontwerp dat het merkverhaal van het bedrijf het beste ondersteunde. Dankzij de flexibele functies van de oplossing hoeft Eva Solo geen grote budgetten en ontwikkelingstijd te besteden aan elke aanpassing van thema's en andere elementen.

The Result

Website met een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid

De nieuwe website van Eva Solo is een mooie en functionele omnichannel website die voldoet aan de behoeften van zowel bezoekers als het bedrijf. Het webdesign is daarom gebaseerd op drie kernwaarden in het merk-DNA van Eva Solo: esthetiek, eenvoud en functionaliteit, aangevuld met een vierde waarde, zakelijk inzicht. Het webdesign zorgt voor een elegante balans tussen branding en commercie, met esthetische omgevingsbeelden en inspirerende ingangen die bezoekers geleidelijk leiden van inspiratie naar productinformatie en aankoop.

Het resultaat is een website die niet alleen de omnichannelstrategie van Eva Solo versterkt door de verkoopinspanningen van de retailers te ondersteunen, maar die ook op zichzelf een effectief verkoopkanaal is. Gebruiksgemak staat voorop, zodat het voor bezoekers net zo gemakkelijk is als voor het verkoop- en marketingteam van Eva Solo om door het systeem te navigeren en het te gebruiken in hun dagelijkse werk.

Segment

B2B, B2C, Wholesale en Dynamics NAV

Location

Denemarken

Website

Partners

Twoday