Oplossingen voor Home & Living
Verkoop meer in de home & living met eCommerce
De deco home living is, mede door COVID 19, een van de snelst groeiende eCommerce categorieën. Bent u net als velen snel gegroeid? En was uw bedrijf klaar voor deze onvoorziene groei? Had u de juiste strategie, systemen, integraties of heeft u de boot gemist, maar wilt u toch snel aanhaken?
De uitdaging, die de meeste partijen in de home & living branch nu hebben, is het op orde krijgen en houden van hun product informatie. Op meerdere plekken je producten aanbieden maakt consistentie in product informatie cruciaal. Heb je het niet op orde dan zul je minder verkopen dan andere die het wel op orde hebben.

Personalisatie is nog altijd de sleutel tot succes
91% van de consumenten geeft aan eerder een bestelling te plaatsen bij een merk wanneer deze persoonlijke aanbevelingen en aanbiedingen doet. Voorlopers in de meubelbranche maken al slim gebruik van technologie voor personalisatie om nieuwe klanten aan te trekken en op lange termijn aan te houden.
Verwachte recordomzetten, maar voor hoe lang?
Het online verkopen van meubels is dan wel een van de snelst groeiende eCommerce categorieën, maar zo'n 60% van de consumenten is nog altijd terughoudend. Het niet kunnen zien en voelen van meubels is voor hen de grootste reden om niet online te kopen, ookal is zo'n 70% wel bereid online te kopen.
Hoe onafhankelijk bent u?
Hoe gemakkelijk kunt u zelf kleine aanpassingen doen aan uw website? Misschien zonder het zelf door te hebben, heeft u door de jaren heen enorm veel maatwerk gecreëerd en bent u afhankelijk geworden van enkele individuen. Uw online omgeving is simpelweg te eigen gemaakt - onmogelijk voor anderen om mee te werken.
Ontvang onze laatste white paper
D2C eCommerce in de verwerkende industrie
Salesforce onderzocht +6.700 klanten en zakelijke kopers wereldwijd en ontdekte dat 76% van de consumenten verwacht dat bedrijven hun behoeften en verwachtingen begrijpen.
D2C-bedrijfsmodellen stellen fabrikanten in staat directe klantrelaties op te bouwen en de best mogelijke productervaring te leveren, en ook te experimenteren met verkoopstrategieën en omzetmogelijkheden die nooit eerder toegankelijk waren binnen de sector. En waarom vindt er nu verandering plaats? Omdat de verwerkende industrie moet wennen aan externe veranderingen en de toenemende verwachtingen van de moderne consument.